תקשור – לחיות מתוך זרימה

שוב ישבתי לכתוב את דברי ההדרכה הרוחנית. בחלק הזה (השלישי בסדרה) הם מספרים איך אפשר לחיות מתוך זרימה:ללא כותרת -5122

"לפי מחשבת האנוש אני לא אמור לזוז לשום מקום, אם יש לי הכל ועכשיו. כדי לפעול אני צריך לחוש מחסור – לחוש רעב, צורך בפרנסה, באהבה, בקשר. אבל אם יש לי כרגע הכל למה לי לקום ולהכין אוכל, להשיג כסף, לחפש אהבה? אם אני קיים במלאות אין סופית והכל טוב, אז למה לקום בבוקר?

ישנה אפשרות אחרת. תדמייני לך אדם שנע מתוך זרימה שקיימת בתוכו. זורם בתוכו העולם, התנועה. הוא חי את הזרימה ומקיים אותה כרגע. הוא נע עימה. זה כמו ריקוד שזורם בגוף. כלומר העיניים רואות את מה שישנו סביב כרגע, האוזניים מקשיבות למה שהעולם מביא כרגע, והגוף נענה למה שזורם אליו מהעולם. למשל אדם שומע את הילד שלו מבקש לאכול והוא זורם עם ההצעה של העולם לתת לילד לאכול. גם העבודה שלו היא מפגשים שהעולם מציע לו – שיחת טלפון, פניה שמגיעה אליו, פגישה, אחר שעומד מולו – כולם הצעות של העולם עבורו. הצעות ליצירה, לפעולה, למפגש. הוא לא טרוד במה עלי לעשות כדי להתקיים, אלא מה מגיש לי העולם כרגע כדי לתמוך בי, לקדם אותי להחיות אותי ולמלא את צרכי וצרכי האנשים שאני מפרנס ו/או דואג להם. העולם לא סתם מטלטל אותי, אלא מציע לי בכל רגע הצעה ואני נענה לה. אני פוקח עיניים ואוזניים ופוגש את הצעות העולם. הוא מביא לי מגוון של אפשרויות. חלקן קלות נוחות ונעימות וחלקן קשות, מאתגרות ומבקשות ממני להתגבר על פחדים, כאבים, מניעות, חסמים וקשיים.

בעצם מתבקש מהאדם לעשות פחות או יותר את כל אותם דברים שהוא עושה, אבל מתוך מערכת הפעלה אחרת. לא לקום בבוקר ולחתור להשיג את שחסר, אלא לקום בבוקר ולהקשיב להצעות. הצעות שהעולם מביא עד כפות הרגלים שלו, כגלים שנוגעים בחוף.
לכן תחילה עליכם לעשות את מה שבא עד אליכם ישירות. אלו ההצעות החשובות ביותר שהעולם חושב שאם צריכים לעשות. הדברים המידיים שמקיפים אתכם – בן/בת זוג, ילדים, הורים, אחים, חברים, עמיתים. כל אלו שמקיפים אתכם ובאים עד אליכם בבקשות, רצונות וצרכים. אלו הצעות שהעולם מגיש לכם לפעולה. זה מה שאתם צריכים לעשות כרגע בפשטות. למשל זה לא שאחיך מבקש ממך משהו מטריד ומעצבן ובגללו את תאחרי, אלא העולם פונה אליך דרך אח שלך עכשיו, וכשתעני לזה תעשי בדיוק מה שאת צריכה לעשות כרגע. זה לא שהאישה שלך מונעת ממך ללכת למקום אחר, אלא זו הצעה שהעולם מציע לך לעשות כרגע לטובתך ולטובתה.

העולם מציע לכם הצעות לטובתכם ולטובת הסובבים אתכם. לעיתים זה רק לטובתכם, לעיתים זה לטובת מה שהאחר צריך ואתם השליחים שהעולם בחר כדי לעזור לו. אתם שליחים של העולם לעשיה לטובת האחר והאחר שליח של העולם לטובת מה שאתם צריכים.

לעיתים תהיה התנגשות בין הצרכים/רצונות שלכם ושל האחר שאיתכם. המערכת גדולה, מורכבת וזורמת ואין תשובות ברורות. לעיתים קרובות לא ברור למה קורה משהו, למי "זכות קדימה", מי צריך מה ומה אתם אמורים לעשות עכשיו. אתם רק בני אנוש וכמובן שאין לכם תמונה מלאה כדי שתבהיר מה קורה בדיוק. וזה בסדר. רק תשמרו את הידיעה שמה שקורה כרגע זה הצעות שהעולם מציע לכם לסייע לאחר, לסייע לכם. לפעול לטובת האחר, לפעול לטובתכם.

תנסו כמה שאפשר לא להלחם בהצעות של העולם, אלא לזרום בתוכן. לזרום מתוך ידיעה שלא תמיד זה מצליח, לא תמיד הבחנת נכון, לא תמיד צדקת, לא תמיד הספקת. אבל כיוון שהעולם גדול הוא ימצא דרכים להמשיך לזרום ושוב להביא את ההצעה לפיתחך ושוב ייתן לך צ'אנס לפעול לטובתך ולטובת האחר סביבך.

כמו שאמרנו בעבר אתם על רשת גדולה וההצעות של העולם מגיעות בזרימה ברשת הגדולה, ואל תדאגו אתם תמיד על הרשת ולא הכל באחריותכם. מותר לכם לפספס, לטעות, להתעצל, לנוח, להגיד אחר כך. זה בסדר, הרשת /העולם ימשיך לדאוג לצרכים שלכם ושל הסובבים אתכם, ימשיך להציע הצעות לעשיה ופעולה, ואתם תנסו שוב, ותצליחו ותכשלו והכל בסדר. אם תסלחו לעצמכם ותקבלו את מה שקורה לכם כרגע ותסכימו לזרום עם זה, העולם יציע פתרון אחר, דרך פעולה אחרת. ושוב תנסו כפי יכולתכם והעולם יגיד תודה על הפעולה שלכם (ללא שפיטה) ויזרים אותה הלאה.

עליכם לזכור לא להחזיק בכעס, בפחד ובאמץ כדי לפעול בעולם, אלא להיות פתוחים כדי להקשיב ולראות את העולם וההצעות שלו. ואנחנו כותבים בכוונה הצעות כי בכל רגע זו רק הצעה לפעולה. לא כפיה לא הרה גורל (ברוב הזמן) ואם לא תקבלו את ההצעה גם זה בסדר. יש לכם המון אפשרויות והכל ימשיך לזרום. 

אתם יכולים להחליט איך אתם רואים את הדברים. האם כמעמסה של פרנסה, זוגיות, חובות או כהצעות זורמות לטובתכם ולטובת הסובבים והסביבה. הכל ימשיך לפעול אותו דבר. אתם יכולים לעבור לראות את הדברים אחרת.

זו תשובתנו לכל מי ששאל בעקבות התקשור הקודם, איך אפשר לחיות מתוך זרימה, אז זו הדרך. לנוע בתנועות פתוחות וזורמות, בתוך ההצעות של העולם, ברשת הגדולה".


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים